Myynti- ja palautusehdot
Verkkokaupan https://www.zennative.fi omistaja on Hanse Supply UAB.
Myyntisopimuksen voimassaolo, tuote- ja hintatiedot.
Myyntiehdot ovat voimassa https://www.zennative.fi (jäljempänä Verkkokauppa) ja Asiakkaan (jäljempänä Asiakas) välillä tuotteiden ostosta johtuvien oikeuksien ja velvollisuuksien osalta.
Myyntiehdot koskevat tuotteiden ostamista Verkkokaupasta.
Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu tuotteiden yhteydessä. Hintoihin eivät sisälly toimitusmaksuja.
Tuotteita koskevat tiedot on ilmoitettu verkkokaupassa tuotteiden kohdalla.
Verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa myyntiehtoja ja myyntihintoja. Nämä muutokset näkyvät verkkosivustolla.
Tilauksen tekeminen
Jotta voit tilata tuotteita, haluamasi tuotteet on ensin lisättävä ostoskoriin. Tilauksen tekemistä varten sinun on täytettävä vaaditut kentät ja valittava sopiva toimitustapa. Tämän jälkeen näkyviin tulee maksun määrä, joka voidaan maksaa pankkisiirrolla tai muulla maksutavalla.
Tilaus tulee voimaan siitä hetkestä, kun summa on saapunut verkkokaupan tilille.
Jos tilattuja tavaroita ei voida toimittaa, mikäli ne ovat loppuneet varastosta tai muusta syystä, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksetut rahat (toimituskulut mukaan lukien) palautetaan välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen lähettämisestä.
Hinnat
Verkkokauppa pidättää oikeuden hintojen mukauttamiseen. Jos asiakas on tehnyt tilauksen ennen hinnanmuutosten voimaantuloa, sovelletaan laskutushetken hintaa. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia korvausta mahdollisesta erotuksesta.
Toimitus
Tavarat toimitetaan seuraaviin maihin: Viro, Latvia, Liettua ja Suomi.
Vastuu ja ylivoimainen este
Verkkokauppa ei ole vastuussa ostajalle aiheutuneista vahingoista tai tuotteen toimituksen viivästymisestä, jos vahinko tai tuotteen toimituksen viivästyminen johtuu olosuhteesta, johon verkkokauppa ei ole voinut vaikuttaa tai jota se ei ole voinut ennakoida.
Peruuttamisoikeus
Verkkokaupasta https://www.zennative.lt ostettuihin tavaroihin sovelletaan Liettuan tasavallan laeissa säädettyä takuu- ja palautusoikeutta. Ostetuilla tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus niiden vastaanottamisesta.
Peruuttamisoikeutta ei sovelleta, jos ostaja on rekisteröity oikeushenkilö.
Palautettujen tuotteiden on oltava käyttämättömiä, vahingoittumattomia ja alkuperäispakkauksessa.
Asiakas vastaa palautuskustannuksista, ellei palautuksen syynä ole se, että tuote ei vastaa tilattua tuotetta tai on viallinen.
Jos tuotteita on käytetty muuhun kuin siihen tarkoitukseen, joka on tarpeen tuotteiden luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi, tai jos niissä on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus alentaa palautusmaksua tuotteiden arvon alenemisen verran.
Asiakkaan on ilmoitettava palautuspyynnöstä 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta kirjoittamalla vapaamuotoinen pyyntö osoitteeseen info@zennative.ee. Pyynnössä on mainittava asiakkaan nimi, tuotteen nimi ja tilausnumero.
Tuotteet.
Asiakas saa korvauksen palautetuista tuotteista välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa peruutuspyynnön vastaanottamisesta.
Asiakkaan on palautettava tuotteet 14 päivän kuluessa hakemuksen päiväyksestä tai esitettävä todiste siitä, että hän on luovuttanut ne rahdinkuljettajalle edellä mainitun ajan sisällä.
Verkkokauppa voi kieltäytyä palautuksesta, kunnes sopimuksen kattamat tuotteet ovat palautettu tai ostaja on toimittanut todisteen siitä, että hän on palauttanut tuotteet, riippuen siitä, mikä on aiempi ajankohta.
Pilaaneita ja vanhentuneita tuotteita ei palauteta.
Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa myyntisopimus ja vaatia tavarat takaisin Kleindiltä, jos verkkokaupassa ilmoitettu hinta on virheestä johtuen ilmoitettu huomattavasti alhaisemmaksi kuin tuotteen markkinahinta.
Muut ehdot
Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ilmenevät sen jälkeen, kun tavara on toimitettu asiakkaalle.
Jos verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa on virheitä, joista verkkokauppa on vastuussa, verkkokauppa korjaa tai vaihtaa vialliset tavarat. Jos tavaroita ei voida korjata tai korvata, Verkkokauppa korvaa asiakkaalle kaikki kauppasopimukseen liittyvät maksut.
Verkkokaupan on vastattava kuluttajan valitukseen kirjallisesti tai kirjallisesti toistettavassa muodossa 15 päivän kuluessa.
Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely
Verkkokauppa käyttää asiakkaan antamia henkilötietoja (mukaan lukien nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tavaroiden lähettämiseen asiakkaalle. Verkkokauppa välittää henkilötietoja kuljetuspalveluja tarjoavalle yritykselle tavaroiden toimittamista varten.
Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia Asiakkaalle ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen vain, jos asiakas on ilmoittanut haluavansa vastaanottaa suoramarkkinointia ilmoittamalla sähköpostiosoitteensa verkkosivustollamme.
Ostajalla on mahdollisuus peruuttaa sähköpostitse lähetetyt tarjoukset ja uutiskirjeet milloin tahansa ilmoittamalla siitä sähköpostitse tai seuraamalla tarjoukset sisältävässä sähköpostiviestissä annettuja ohjeita.
Riitojen ratkaiseminen
Jos asiakkaalla on verkkokauppaa koskeva valitus, hänen tulee lähettää se seuraavaan sähköpostiosoitteeseen: info@zennative.ee tai puhelimitse: +372 555 24 424.
Näistä ehdoista johtuvat riidat ja erimielisyydet ratkaistaan osapuolten välisillä neuvotteluilla. Jos osapuolten välisiä riitoja ja erimielisyyksiä ei voida ratkaista osapuolten välisillä neuvotteluilla, molemmilla osapuolilla on oikeus ryhtyä oikeustoimiin oikeuksiensa puolustamiseksi kuluttajansuojavirastossa tai tuomioistuimessa.